ARA AL WEB...

Actualment hi ha 15 no registrats, 1 membre(s) connectat(s).

Ets un usuari anònim. Pots registrar-te aquí
doneu credibilitat a una possible ruptura dins del PP?

No, la crisi interna arribarà a bon port
No s'arribarà a eixe extrem però serà difícil
Hi haurà alguna baixa poc significativa
Sí, de la divisió es passarà a l'escissió



Resultats
Enquestes

vots: 692
Comentaris: 0

LA SORT





PARLEM DE CINEMA

· MAR ADENTRO
· YO, ROBOT
· LA MEMORIA DE LOS PECES
· FAHRENHEIT 9/11
· OPEN WATER
· KILL BILL: VOL. II
· LA ESTANCIA
· WILBUR SE QUIERE SUICIDAR
· BARAN ( LLUVIA )
· SHREK 2


L''Oratge de cada dia al País Valencià

La nostra filosofia
INFO associacions
Problemes tècnics-
Publicitat al diari
Manual d''usuari
Contacta
Problemes d''usuari

 PREMI AL MILLOR WEB DE MITJANS DE COMUNICACIÓ

La Universitat d'Alacant i el cercador Tabarca, ens ha atorgat el premi al millor web dins de la categoria de Mitjans de Comunicació

PARLEM ALS FÒRUMS


 Plante zaplana vs camps
 festes de moros y cristians
 Drets dels gais
 Els noms de Bloc-Pobles d'Europa
 Hui 12:00 i les 12:30 de la nit Canal 9 entrevista del BLOC
 Els groguets...
 Pigat II
 Vuit gallons.
 PAMESA VALÈNCIA
 Jo Xé i després Groguet

DIARI PARLEM Forums

L'ALMADRAVA ROCK DELS POBLETS DIU ADÉU DESPRÉS DE 5 EDICIONS

Publicada per penat el Dimarts, 18 maig a les 18:40:11

Es veia vindre. El canvi de govern a la localitat valenciana d'Els Poblets, una vegada el BLOC deixà l'alcaldia tenia els dies comptats. El nou equip de govern format pel PP i els independents d'origen internacional no ha donat suport a un festival que desapareix així després de ser un dels més consolidats en el panorama musical català-valencià.
Hi ha qui es pregunta si serà substituit per "la fiesta de la cerveza".

 



L'equip de producció que ha dirigit durant cinc anys el festival de rock en valencià Almadrava Rock vol comunicar a tots els mitjans de comunicació, empreses de management, discogràfiques, grups i públic en general que l'Almadrava Rock no se celebrarà enguany.

L'equip de govern actual de l'Ajuntament d'Els Poblets format pel Partit Popular i el Partit Independent de Residents Europeus ha decidit -tot i els nostres esforços perquè no fora així- no contemplar la continuïtat del festival de rock en valencià. De res han servit els èxits assolits en les cinc edicions que s'han realitzat fins l'any 2003, amb milers d'assistents cada any i una repercussió mediàtica que ha servit per promocionar el municipi.

Des de l'equip de producció del festival volem agrair a tots els veïns d'Els Poblets pel treball dut a terme des del 1999; especialment a la gent més jove i als membres de les associacions que any rere any han fet possible que Els Poblets fora la capital musical del País Valencià, durant el darrer cap de setmana de juliol.

També volem donar l'enhorabona a les botigues, bars, restaurants i hostals de la zona que amb tanta professionalitat han ajudat a consolidar el festival oferint un bon servei als milers de joves i no tan joves que han decidit compartir aquests anys de música i festa. Remarcar, com no, l'ajut que les bandes de la comarca i les vingudes de fora de la Marina Alta han prestat a l'Almadrava Rock pujant cada any el nivell de les actuacions.

Per últim felicitar a tota la gent que des de les acaballes de 1987 va creure que Els Poblets era un poble valencià que podia oferir cultura, festa, i música sense perdre la identitat, iniciant un treball de recuperació i potenciació del rock cantat en la nostra llengua sense precedents. Ells i tots els veïns d'Els Poblets -inclús els que han decidit liquidar l'Almadrava Rock- tenen reservat un apartat en la història de la música valenciana. Com ja va cantar Lluís Llach -i també uns quants grups que l'han versionejat en l'Almadrava Rock- només ens cal dir allò de: " Si em dius adéu...que tinguem sort".

MÉS INFORMACIÓ: http://www.almadravarock.org/


 
· Més Sobre Cultura
· Noticies de penat


notícia més llegida sobre Cultura:
OBRINT PAS: NOU DISC 15 D'ABRIL!

Puntuació Promig: 5
vots: 2


Valora com d'interessant et resulta este article:









   Versió per a Imprimir

   Enviar a un Amic

_ASSOTOPIC


"Login" | Entrar/Crear Compte | 2 Comentaris | Cercar Discussió
  
Els comentaris són propietat dels qui els van enviar. No en som responsables del su contingut.

Qué Fort! (Puntuació 1)
per valenciacf el Dimarts, 18 maig a les 21:18:50
(Informació de l'Usuari | Enviar un Missatge)
Estos del partit espanyolista dels collons s´estàn passant massa ja. Estava cantat, però uno sempre té esperançes.
I no és podria fer a Xalò o a la Vall? Allí és manténen les alcàldies del Bloc.



[ Respondre a això ]


QUE MOS DIXEN VIURE EN PAU!!!! (Puntuació 0)
per Anònim el Dijous, 20 maig a les 01:18:56
El que més mal sap és la gent que vota al PP.

jo també visc en un poble on la majoria de gent vota al PP i ho fan pq sempre estan per la tele.

merda per a aquesta gent.


[ Respondre a això ]



SaforWeb Intercanvi de Banners.

ÉS UNA IDEA DE: