El Bloc i Els Verds del País Valencià consideren necessari el canvi polític en 2007 per a finiqitar el model de creixement insostenible del PP
La reunió entre les executives de Els Verds i el BLOC va tindre lloc ahir dilluns, en la seu del BLOC. El motiu ha estat analitzar les perspectives polítiques de cara l'any 2007. Delegacions de les direccions del BLOC i Els Verds del País Valencià mantingueren ahir dilluns una reunió per a analitzar la situació política valenciana i valorar les perspectives davant les pròximes eleccions autonòmiques de 2007.
A la reunió, celebrada a la seu nacional del BLOC, hi assistiren per part de la formació nacionalista el seu secretari general Enric Morera, Pepa Chesa, Tomàs Pèrez i Lluís M. Campos. Per part d'Els Verds assistiren els seus portaveus Joan Francesc Peris i Toni Roderic, així com Paco Borrull i Joan-Lluís Soler.
Les organitzacions van valorar com a positiu el treball compartit i les polítiques impulsades en els ajuntaments on es comparteixen responsabilitats de govern durant aquesta legislatura arran de la coalició feta per a les eleccions de 2003 entre el BLOC i Esquerra Verda. En aquest sentit Joan Francesc Peris va explicar el procés de convergència de diferents partits ecologistes que hui conformen Els Verds del País Valencià.
També expressaren les seues coincidències per a "propiciar el canvi el 2007 i desterrar les nefastes polítiques del Partit Popular. La proliferació de denúncies vinculades amb la destrucció del territori i l'especulació urbanística fan necessari aquest canvi de polítiques amb urgència més encara quan comença a escampar-se l'ombra de la corrupció darrere dels grans projectes com Terra Mítica".
Ambdues formacions consideraren molt important l'impuls d'un programa per al canvi polític que "ha de recollir les aspiracions de l'esquerra plural, l'ecologisme i el valencianisme i que marque les grans línies que la ciutadania ha de contemplar com un compromís compartit".
El BLOC i Els Verds acordaren el manteniment de contactes periòdics i la confecció d'un calendari de futures reunions per compartir programes i altres aspectes vinculats amb les pròximes eleccions autonòmiques. Per a fer comentaris cal estar identificat. Indentifica't o registra't. Powered by AkoComment 2.0! |